Update - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ingrid en Joep Kusters-Meijer - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ingrid en Joep Kusters-Meijer - WaarBenJij.nu

Update

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Joep

09 Maart 2011 | Singapore, Singapore

Het is al een tijdje geleden sinds wij ons laatste verslag hebben gepost. Tijd voor een kleine update dus....

Eigenlijk trekken wij de laatste tijd maar 1 conclusie: wat gaat de tijd mega snel. In Januari vierde Joep zijn '1 jaar in Singapore'. Februari vloog voorbij doordat we 2,5 week in Curacao/ NL zaten. En nu is het bijna April en viert Ingrid binnenkort voor het eerst haar verjaardig hier en haar '1 jaar in Singapore'. Oja, en zijn we bijna een jaar getrouwd. Reden genoeg om het jaar eens te overzien en stil te staan hoe goed we het hier hebben. We hebben de kans om veel van een andere cultuur te leren, nieuwe mensen te ontmoeten, mooie delen van de wereld te ontdekken en elke dag in een tropisch klimaat te leven. Uiteraard staat daar het ver weg van familie en vrienden tegenover, maar daar hebben we de tripjes naar NL voor. En de vele bezoekjes naar Sin. En de eerste hebben we dit jaar al weer gehad (Eelco en collega Coen) of staan gepland: Lisna met man en kid, Nynke en Joost, Maart en Bas...

Hotel Kusters gaat dus weer zijn deuren openen. De vraag is alleen waar?! Onze owner heeft bedacht het huis te gaan verkopen. Nu is het afwachten of de nieuwe eigenaar ons huurcontract overneemt ofdat de owner ons moet uitkopen. Wij hopen op het laatste zodat we eens in een ander gedeelte van de stad kunnen wonen. Naja, het houdt het weer spannend.

Verder is er eigenlijk niet heel veel bijzonders gebeurd. Joep is erachter gekomen dat hij goed kan wave boarden, en heeft een fortuin aan benzine bonnen gewonnen. Ook heeft hij laatst een fantastische chilli crab avond georganiseerd voor onze vriendjes. NAar een lokale tent waar hij altijd met zijn collega's naar toe gaat. Dus zijn Singaporese collega laten reserveren, adres van internet afgeplukt, en hop, in 3 taxi's daar naar toe. Joep vroeg zich nog wel even af dat het adres op de website toch heel anders was dan waar hij dacht dat het restaurant zo zijn, maar dat zou wel aan hem liggen. Niet dus. Na wat gerommel met de taxichauffeur: 'nee, dit is het adres niet, komt me niet bekend voor', 'yes la sir, this right adress la', 'no', 'yes la', kwamen we bij idd de verkeerde vestiging uit. Geen idee wat hij tegen de lieve serveerster heeft gezegd, maar binnen een kwartier hadden we een tafel voor 10 met fantastich eten. En kent de rest Joepie weer wat beter :) (en zijn collega's hebben erg veel vol)

De rest van de tijd vermaken we ons met werken, hockeyen, dromen over fietsen, borrelen, eten, regelen van reisjes. In april staat Nood-Vietnam op het programma. Zin in!

Wij vermaken ons dus wel weer....

Joep en Ing

• 09 Maart 2011 - 22:21

Pajan:

ach een avondje uit in Haarlem is ook wel leuk

• 10 Maart 2011 - 01:34

Joep "GPS" Kusters:

het viel best mee,....

• 10 Maart 2011 - 08:34

Mams:

Als jullie nu ook al op elkaar gaan reageren........

• 10 Maart 2011 - 10:02

Bart:

Jaloers....

Relax laaaahhh

• 10 Maart 2011 - 12:36

Fleur Elisabeth Knaap:

Beste Joep en Ingrid,

Ik verhuis over 10 dagen voor een jaar naar Singapore voor mijn werk, en ben erg benieuwd hoe het andere Nederlanders (jullie) daar bevalt. (Hoop niet dat jullie het vervelend vinden dat ik jullie zo benader overigens) Misschien hebben jullie nog goede tips ed?

Vriendelijke groet,
    Fleur Knaap
    f.e.knaap@gmail.com

• 26 April 2011 - 18:11

Bianca Moret:

Hoi Joep en Ingrid,

Kwam ik zowaar met het opruimen toch het briefje tegen waar deze website opstond. Uiteraard gelijk gaan kijken. Wat fijn om te lezen dat alles zo goed met jullie gaat!

In leidscheveen gaat alles goed, er zijn wat kids weg en er zijn wat kids bijgekomen. Ik heb mijn diploma behaald, dus ik ben nu ook gediplomeerd ;)
    Denk je wel eens aan ons? Wij wel aan jou hoor, en als we je te erg missen dan zet ik de geweldige videoclip aan met jouw geweldige zangkunsten (die van jou en Melissa....hehehe.