Nieuwe foto's - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ingrid en Joep Kusters-Meijer - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ingrid en Joep Kusters-Meijer - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Joep

13 Januari 2011 | Singapore, Singapore

Had het al wat eerder beloofd, maar ja, soms komt er wat tussendoor. Een afterwork borrel op een dakterrasje, een etentje, toch nog maar een borrel en een etentje, een plonsje in het zwembad, borrel op de residentie van de ambassadeur.... je kent het wel....

Maar hier zijn ze dan: foto's! Te vinden op:

We gaan binnenkort de picasa site afschermen, en zullen dan steeds een link sturen om de foto's te delen... Moeten we nog even uitvogelen hoe dat werkt!

Tot in feb!

x

• 13 Januari 2011 - 09:56

Mams:

Wat de oliebollen betreft heb ik er, zo te zien, een concurrent bij :-)

• 13 Januari 2011 - 12:33

Mamma Monique:

Met plezier de laatste verslagen gelezen, en nu begonnen aan de foto's.
    Ik loop achter en heb net Australie bewonderd. Ingrid je doet het goed als "vamp".
    Vanavond bekijk ik de rest