Wat doe je... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ingrid en Joep Kusters-Meijer - WaarBenJij.nu Wat doe je... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ingrid en Joep Kusters-Meijer - WaarBenJij.nu

Wat doe je...

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Joep

19 Mei 2010 | Singapore, Singapore

Wat doe je als je 5,5 uur opgesloten zit op een balkon?

- Je omgeving verkennen: 5 hoog op een klein balkon, 1 wasmachine met daarop een droger, 3 natte lakens, 1 fles wasverzachter, 1 pak wasmiddel, 1 pot Vanish, wasknijpers en een kam
- Je bedenken wat MacGyver zou doen
- Uitbroberen of in plaats van een credit card, zoals in de films, een kammetje ook werkt om een deur te openen (nee dus)
- Met het spiraaltje uit een wasknijper proberen schroefjes los te draaien
- Wanneer dat niet lukt, het dan proberen met het kammetje (dat lukt uiteraard ook niet)
- Een half uur gefascineerd kijken naar een muis die op een vuilniszak probeert te klimmen
- Naar de vogeltjes kijken
- Je hele liedjesrepetoire afwerken
- Trommelen op het potje Vanish
- Tijdens de 2 uur durende regenbui hopen dat je je Iphone niet op het balkon hebt laten liggen
- Spelen met wasknijpers en uiteindelijk daarmee 'HELP' schrijven
- Je bedenken waarom je wel zo slim was om 2 glazen water te drinken voordat je de was ging doen, maar niet zo slim was om ook naar de wc te gaan
- Niet aan eten en drinken proberen te denken (werd vrij lastig na 5:00pm toen mensen begonnen met koken)
- Hopen dat Joep niet heeft besloten om over te werken (righttttttttt)
- Eindeloos 'nog 3, 3 minuutjes voordat Joep komt' zingen
- De tekst op de wasverzachter, wasmiddel en Vansh van voor naar achter en weer terug spellen
- Liggen, zitten, staan, liggen, zitten, staan...
- Joep in gedachten op verschillende manieren afmaken
- Je voorbereiden op de balkongrappen die Joep gaat verzinnen en eindeloos zal gaan herhalen....

Tja... en na 5,5 uur verscheen Joep dan eindelijk, die het wel een beetje raar vond dat ik maar niet te bereiken was! Maar goed, ben wel lekker bruin geworden!

• 19 Mei 2010 - 07:37

Maartje:

Tjeee arme jij, ing!! Wat een actie zeg... En die was was inmiddels wel klaar zeker? :-)

Ik hoop dat Joep heel lief voor je is na dit avontuur!

xx

• 19 Mei 2010 - 07:37

Anna:

Geweldig verslag Ing, gelukkig ben je er weer vanaf met een lekker kleurtje.
    Lfs xA

• 19 Mei 2010 - 11:47

Alette:

Oneee wat erg Ing!! Heb stiekem wel heel hard moeten lachen om je berichtje. Hopelijk gebeurt het je niet nog een keer. Lfs!

• 19 Mei 2010 - 19:54

Pajan:

Dat Joep je nog hebt kunnen vinden

• 19 Mei 2010 - 20:08

Sanne:

Wat kut!

Ik heb dit ook een keer gedaan maar toen kon ik flirten met de tuin man die toevallig een ladder op zijn auto had liggen. Hij was vooral bezorgt dat de bejaarde mede bewoners van het pand zich minder veilig zouden kunnen voelen. Ik was vooral blij dat ik maar 1 hoog woonde. Denk niet dat jij in zo'n situatie zat...wel weer een mooi verhaal:)

Geef Jappie een dikke kus van mij en hoop tot snel.

Sanne

• 19 Mei 2010 - 20:54

MaAns:

En wat te bedenken van onze afspraak om te skypen om 10.30 uur( ned.tijd). Is Ingrid nu al minder betrouwbaar geworden, of heeft ze het al te druk met andere dingen???
    Tsjaa: dat zijn de overpeinzingen die een moeder dan heeft.
    Maar gelukkig heeft het, ook deze keer weer een verklaring.

• 21 Mei 2010 - 06:14

JP:

Joep, kom maar door met die slechte grappen :-)
    Het leven in Singapore is echt een groot avontuur...Ik vond je verhaal erg vermakelijk, Ing.

• 22 Mei 2010 - 11:11

Delft:

Geweldig bericht!

(ook vervelend natuurlijk)

• 26 Mei 2010 - 05:56

Annemieke:

He Ing,

Je leven is in ieder geval niet saai ;-)

Hoorde dat die deur al vaker vervelend is geweest. Lastig hoor!
    En het was leuk met Frank he, op naar het volgende bezoek!

Liefs van ons