Foto's, foutje, Nederland, post en Skype - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ingrid en Joep Kusters-Meijer - WaarBenJij.nu Foto's, foutje, Nederland, post en Skype - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ingrid en Joep Kusters-Meijer - WaarBenJij.nu

Foto's, foutje, Nederland, post en Skype

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid en Joep

27 Augustus 2010 | Singapore, Singapore

Heel erg bedankt voor al jullie leuke reacties! Heel fijn om te lezen. Dan weten we dat we nog publiek hebben. Voor de oplettende lezer: er staat een fout in het vorige stukje. Heeft iets met getallen te maken. Uw oplossing kunt u in uw reactie op dit bericht vermelden. Prijs is eeuwige roem en een kusje. Pap/ mam, ik zet hoog in op jullie! Overigens schaam ik mij diep voor mijn fout...

Wegens wat logistieke problemen (lees overleden laptop) staan dan eindelijk onze Australië foto's op onze picasa site! Geniet ervan! http://picasaweb.google.com/joepeningrid/

Dan nog meer goed nieuws: wij komen naar Nederland in november! Vanaf 11/ 12 tot 21 nov zijn wij te bezichtigen. Zolang de voorraad strekt. Verzoeken kunt u in drievoud bij ons management inleveren.

Dan nog wat skype nieuws: Joep gebruikt eigenlijk nooit zijn skype account. Ingrid daarentegen heeft hem non-stop op haar iPhone aanstaan (dat verklaart ws ook waarom ze niet altijd reageert terwijl ze wel online is; ze slaapt dan). Inmiddels hebben we haar skype-account maar Ingrid&Joep genoemd. Helaas kunnen we niet webcammen ivm eerder genoemde niet meer functionerende laptop. Voor de zekerheid nog even Ing haar skype: ingridmeijer (ja, nog steeds meijer ja ;) )

Dan de laatste huishoudelijke mededeling: we zijn erachter gekomen dat de post niet helemaal betrouwbaar is. Zo kan het zijn dat er een maand of langer kan zitten tussen het moment van posten en ontvangen. Dit geldt voor beide richtingen... Zo heeft mijn zusje net haar verjaardagskaart voor haar verjaardag in mei ontvangen en wij een geboortekaart terwijl het jongetje inmiddels alweer 7 weken is.

Tot zover de mededelingen. Het gaat erg goed met ons hier en komen dat graag live in november vertellen! We hebben er zin an!

Oja, en het klopt dat ik, Ingrid , verantwoordelijk ben voor 95 procent van onze stukken. Maar ja, ik ben dan ook deniet werkende expat van ons 2...

Liefs,

Joep en Ing

  • 27 Augustus 2010 - 07:06

    JPJ:

    Begint dat liegen over je leeftijd nu al!! Ik kom m'n prijs wel even persoonlijk cashen! (sorrry Joep...)

  • 27 Augustus 2010 - 08:01

    Maart:

    Jaaa ik weet'm, ik weet'm!!
    Maar ik zie dat een andere fan mij helaas voor was, grrr. Joris, geniet van de kusjes, je hebt ze verdiend ;-).

  • 27 Augustus 2010 - 08:29

    Mams:

    Liegen over je leeftijd: het is je vergeven.
    Dat je bent afgestuurd?? in de kinderneuropsychologie: tsjaa!!
    Maar eigenlijk durf ik niet meer na mijn laatste reactie.
    Ook een prijsvraag waard?

  • 27 Augustus 2010 - 16:29

    Zusje:

    Tja jammer dat mams me te snel af is...maar het is een heel makkelijk rekensommetje hoor als je weet hoe oud je zusje is ;)

    Ik geloof dat paps en mams de aanvraag al in drievoud hebben aangeleverd, dus ik zeg tot november!!!

    X je zus

  • 27 Augustus 2010 - 20:14

    Pajan:

    toch is zo'n lap top

  • 27 Augustus 2010 - 20:17

    Merel:

    Hey Ing & Joep, leuk om jullie verhalen weer te lezen! Ing, ben het met je moeder eens: is schrijven niet je roeping? Ik zie bijvoorbeeld een boek à la Julia Child van jouw hand wel zitten hoor! ;-) Kunnen we op afstand genieten van je kookkunsten! Hou ons op de hoogte van jullie expat verhalen. En dan het liefst zo positief mogelijk: ik probeer JM nog over te halen om dit regenachtige landje te verlaten! ;-)
    Liefs, Merel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Wonen in Singapore

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2011

Foto link

13 Juli 2011

Oeps.. Mei-Juli

27 April 2011

Foootoooos

27 April 2011

En dat was April...

09 Maart 2011

Update
Ingrid en Joep

Sinds januari 2010 wonen en werken wij in Singapore!

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 1013
Totaal aantal bezoekers 55871

Voorgaande reizen:

02 Januari 2010 - 30 November -0001

Wonen in Singapore

Landen bezocht: